Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου 2018

Πώς ενώνω διάφορα αρχεία docx (Word) σε ένα

0



Κάποιες φορές είναι ανάγκη να ενώσουμε διάφορα αρχεία docx σε ένα. Αυτό δεν είναι πρόβλημα αν η ανάγκη αυτή παρουσιάζεται μια φορά ... στα δέκα χρόνια, ιδιαίτερα μάλιστα αν τα αρχεία που θέλουμε να ενώσουμε είναι λίγα σε αριθμό και μικρά σε μέγεθος. Χρησιμοποιούμε απλά copy και paste, και αυτό ήταν. Τι γίνεται, όμως, αν συχνά χρειαζόμαστε να ενώσουμε τέτοια αρχεία, και τα αρχεία αυτά είναι πολλά και μεγάλα; Υπάρχει πιο σύντομος και πιο πρακτικός τρόπος από το copy-paste;

Η απάντηση είναι ότι υπάρχει, και μάλιστα είναι και πολύ απλός. Τι κάνουμε, λοιπόν;

1. Ανοίγουμε ένα αρχείο Word.

2. Επιλέγουμε Insert.




3. Εντοπίζουμε το Object (συνήθως βρίσκεται στα δεξιά του μενού, κάτω από τη Μέρα και την Ημερομηνία), και κάνουμε κλικ στο τριγωνάκι δίπλα από τη λέξη.




4. Επιλέγουμε Text from File. 

5. Εντοπίζουμε τα αρχεία που θέλουμε να ενώσουμε, και τα επιλέγουμε, κρατώντας πατημένο το Control. Έχουμε υπόψη ότι πρώτο θα τοποθετηθεί το αρχείο που είναι πιο πάνω στη λίστα. Οπότε πριν κάνουμε τη σύνδεση των αρχείων, τοποθετούμε τα αρχεία μας με τη σειρά που θέλουμε να εμφανιστούν.




6. Επιλέγουμε Insert, και ... αυτό ήταν. Τα αρχεία μας έγιναν ένα!


ΤΙΠ

1. Ελέγχουμε το καινούριο αρχείο, αφού κάποιες φορές τα περιθώρια, τα γράμματα, τα διαστήματα αλλάζουν.

2. Σε περίπτωση που θέλουμε να ενώσουμε αρχεία με διαφορετικό τύπο αρίθμησης, διαβάζουμε εδώ. 



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Share it